Jos: "Bijwerkingen"

Gepubliceerd op 21 juni 2018 om 22:28

Nadat de chemo was ingelopen merkte ik het direct. Bijwerkingen. Als ik mijn voeten op de vloer zet heb ik dezelfde tintelingen als ik in mijn vingers heb. De vloer is koud en daar reageren mijn voeten op. Eenmaal thuis merk ik dat al mijn energie op is. Ik heb mijn rust nodig en ga direct naar bed. Ook het eten voelt meteen mechanisch aan.

Ook vandaag, dag 2 van de kuur, is heftiger dan de vorige keer. Ik heb veel last van de koudetintelingen aan mijn handen. Voor het eerst doe ik handschoenen aan als ik naar buiten ga. En zelfs die zijn eigenlijk te koud. Ook mijn energielevel is direct teruggelopen. Ik voel me zwakjes vandaag. Ik ben blij dat dit de laatste kuur is.

Het komt erop neer dat ik simpelweg vol moet houden. De chemo zit erin en gaat er langzaam via de natuurlijke weg weer uit. Er zit niets anders op. Gelukkig weet ik van de vorige keren dat het vol te houden is. Jos komt terug!


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Rinus en Marieke.
3 jaar geleden

Bijwerkingen ! Zoals je had voorspeld ! Koud en geen energie !!!! Wees blij dat di de laatste kuur is.
Je houdt het gewoon vol, je blijft gewoon doorgaan, je blijft gewoon schrijven, je blijft gewoon lopen, je blijft gewoon bewegen !!!!!! Je moet en zal gewoon volhouden. Je weet dat je het vol kan houden dus Jos: "Zet alles op alles en houdt de moed erin" In gedachten zijn we nog steeds elke dag bij je om je aan te moedigen in de strijd tegen "um".En.........winnen zal je van "um" want "JOS KOMT TERUG !" We wensen jullie als team heel veel STERKTE !!!!!!!!!!!!